:)

När jag var gravid sa jag att jag aldrig skulle sakna magen. Inte för att jag mådde dåligt eller så men mest för att jag tyckte det var tungt och jobbigt att vara tjock. Och nu sitter jag här och kommer på mig själv med att sakna det. Det jobbiga är givetvis förträngt och nu minns jag bara allt det mysiga.
Jag saknar
  • att Hampe fick ta på mig skorna
  • att slippa backa med bilen för det var svårt att vända sig om :)
  • att vakna av fötter i revbenen
  • att hålla inne nysar av rädsla för att kissa på mig
  • skita i att plocka upp saker från golvet för det var en "tiominutersprocces"
  • pirret i magen



Men det bästa med att vara gravid är endå att det tog slut och att Iris kom ut :)
Hon gör mina dagar och jag älskar min lilla loppa ända upp till stjärnorna och tillbaka..och lite till





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0