Måndag

Måndag o näst sista dagen på mammaledigheten, känns lite sorgligt!

Men dagen har varit full från morgon till kväll.
Har fyllt på med nya blommor o växter från Flower team. Jag som annars är allergisk mot färgglada blommor kände mig lite crazy o körde på lila småblommor i köket. Sött! Ser blåa ut på bilden men är lika lila som lyktorna.

Jenny o Alexandra kom på en liten fika i eftermiddags. Neo o Astrid fick busa av sig lite o vi fick tjitttjattat lite!


Och dagens vill ha är en Odd Molly parker coat! Finns inte att få tag i längre så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Så är där nån vänlig själ som vill bli av med sin så finns där en plats i min garderob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0