Wääh :(

Åhnej! Känner att min näsa börjar svika mig o halsontet kommer smygandes!
Jag som aldrig blir sjuk :(

Men jobb imorgon så det är bara att ladda upp med nässpray o halstabletter.

Molle , Ted o hampes mormor har varit här på en fika idag. Fick i oss lite smörgåstårta. Gott!

Annars har dagen varit lugn. Hampe jobbar sent så jag o iris har fixat o donat. Städat lite o bäddat rent. Vi har till och med fixat vars en fläskläpp. Iris när hon ramlade och jag blev skallad av damen.

Dagis gick inte lika bra idag men det berodde nog på dålig sömn o dåligt med mat i magen.
Jag tycker det känns bra där iallafall o Iris verkar trivas! Fröknarna (vad kallas dom?) är så söta o snälla o barnen oxå..nu när man lärt känna dom lite:)

Loppan somnade i tid idag så nu ska jag njuta av kvällen med lite cola light o en bra film.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Såå fruktansvärt sööt bild på prinsessan! :)

2012-01-13 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0